Längtar tillbaka

(null)

När det är första dagen i juni och det regnar, ja då längtar jag tillbaka till detta. Cypern var så varmt, härligt och blev den bästa tänkbara resan på alla sätt.

(null)

Saknar att se barnen hoppa i poolen.

(null)

Se dem simma runt med sin pappa och verkligen njuta av livet.

(null)

Följa Ebbes utveckling med simningen. Äntligen slapp han simpuffar!

(null)

Gösta satt mest vid poolkanten. Lekte med sina klossar som han staplade gång på gång på gång.

(null)

Svärfar löste korsord och vilade sig i solstolen.

(null)

Gösta tränade på att gå och vågade sig till sist i för att bada.

(null)

Bäst var ändå stunderna på stranden. Så otroligt vackert!

(null)

Det turkosa havet och den lena sanden mot fötterna. Vi byggde sandslott.

(null)

Och badade.

(null)

Lekte i vågorna.

(null)

Och simmade omkring på krokodilen som vi fick av några snälla människor på hotellet som skulle åka hem. Ni skulle sett barnens lycka! 

(null)

"Precis en sån jag ville ha!" 

(null)

Matchade alltid Göstas sovpass med att gå till stranden. Jag somnade också bredvid honom i solen en av dagarna. Njöt så mycket!

(null)

Gulliga bröder som surade och ville gå hem igen.

(null)

Längtar tillbaka till de sköna kvällarna. 

(null)

Att klä upp sig och äta god middag.

(null)

Föreviga barnen med älskade farmor och farfar. Så roligt att de hängde på! Vi bokade nämligen resan spontant en kväll och ringde sen till dem och sa "hänger ni på?" En timme senare hade de också bokat.

(null)

Gösta är trygg i farmors famn.

(null)

Och vi lyckades fånga hela familjen på bild. 

(null)

Kolla in min rikedom! Ofattbart att "lilla jag" är mamma till tre fantastiska söner och fru till en underbar och kärleksfull man. Tur att jag fick ta med dem hem från semestern!

Kommentarer :

#1: Clara

WOW vilka fina bilder på er Martina!!

skriven

Kommentera inlägget här :