Kungsberget

(null)

Sportlov och vi firar med skidåkning i Kungsberget. Idag är det andra gången Gösta står på ett par skidor och det är så roligt att vi kan vara här tillsammans, hela familjen. 

(null)

Gösta har kämpat på här på förmiddagen och åkt ner för de små backarna medan jag fick åka iväg med Ebbe och Olle i de större. Så roligt att se hur mycket Ebbe och Olle utvecklas hela tiden! Jag har snart svårt att hänga med i deras tempo. 

(null)

Efter att vi grillat korv sövde vi Gösta som nu ligger i vagnen och sover och under tiden har jag läst ut denna bok. Den har varit lite svår och tung att ta sig igenom men jag är glad att jag tog mig till slutet. En väldigt speciell historia om liv och död och att ta tillvara på det liv som är vårt. Satsar på att läsa minst 12 böcker även detta år, vilket var mitt nyårslöfte för 2022. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :