Kalas

Jag är fortfarande kvar i Jönköping hos familjen. Eftersom jag har fyra syskon är det många att hinna med. Man måste passa på att träffa alla när man får chansen! Vi ses inte så ofta eftersom jag jobbar nästan varenda helg. Jag har missat så många kalas de senaste åren. Kalas i vår familj är viktigt! Det är så vi får möjlighet att ses allihopa. Att uppdatera varandra om livet och bara umgås! Därför var jag så glad igår när jag äntligen fick vara med på kalas. Min fantastiska systerson fyller 22 år idag! Hurra! Alla syskon var samlade och jag fick leka med mina syskonbarn, lycka! På kvällen, när festen var slut, gjorde jag mina goda scones och bjöd på. Härligt att vara samlade kring köksbordet och dela livet! Dessutom blev det några scones över som jag precis njutit av till frukost. Här är det lugnt och stilla. Hela familjen är iväg i skolan och på jobb. Då passar jag på att ta det lugnt och vila. Det behöver jag!

Kommentera inlägget här :