Bra måndag




Vilka fina dagar som passerat! Känns så lyxigt med sommarvärme och sol. Gårdagen spenderades i en trädgård med grill, kubb och fina vänner. Dagen idag har varit en riktig arbetardag. När jag insåg att man snart inte ser ut genom våra fönster var det dags att ta tag i att tvätta dem. För mig var det premiär, jag har alltid lyckats få mamma eller svärmor att göra det. Alla fönster blev tvättade och jag kände mig stolt över att jag klarade det! Under tiden monterade J myggfönster, rensade källaren, åkte till sortergården och städade hemma. Produktiv dag! Efter arbete kom vila och middag hos grannen. Vad bra det är med en trevlig granntant som tittar till huset och bjuder på god mat. Vi har det verkligen bra! Nu har jag precis varit på kvinnogrupp, alltid skönt och välbehövligt. Bra måndag, helt enkelt!

Kommentera inlägget här :