Bröllop


På väg hem efter en underbar helg i Umeå. Igår gifte sig Arvid med sin Julia i Vännäs och vi fick vara med på årets fest som innehöll en vacker vigsel med underbar musik, världsfin festlokal, god mat, trevliga människor, roliga tal, oemotståndliga biskvier och liveband och dans till mitt i natten. Vi har haft så kul! Det är så fint när människor säger sitt stora JA! till varandra. I kyrkan märker man hur alla par, som sitter i bänkarna, tar varandras händer under vigselakten och lutar sig mot varandra. Varenda bröllop blir jag påmind om mitt stora JA! till mannen i mitt liv som jag sa för 7 år sen och att jag är så tacksam för det. Det är fint att få dela livet med någon - genom glädje och sorg, med- och motgång, vinter och vår. 
Nu rullar vi hemåt igen för att hämta Ebbe som varit hos fantastiska barnvakter hela helgen. Vi har njutit av en barnfri helg och han av att få massor av kärlek och uppmärksamhet av våra vänner. Win win! 
Grattis Arvid & Julia och tack för att vi fick vara med på årets fest. Störst av allt är kärleken!

Kommentera inlägget här :