Axplock från 2019

(null)

Januari. Fyllde 31 år och bjöd in mina vänner på fest. Kände mig fin i min nya blommiga byxdress och glad över att få fylla huset med människor jag tycker så mycket om.

(null)

Februari. Vabbruari. Det var så skönt att äntligen ha ett jobb där jag kan vabba med gott samvete. Olle älskade att slänga grejer på golvet och var vannsinigt söt i sin Bamse-pyjamas.

(null)

Mars. Snö så långt ögat kunde nå. Vi gjorde snögubbar, åkte snowracer och njöt av att vara ute.

(null)

April. Njöt av ett dygn i Stockholm med mina älskade vänner Elin och Frida. Minns hur vi strosade runt från café till café, pratade oavbrutet och kände vårens första värme.

(null)

Maj. Vi köpte studsmatta och barnen var så glada. Men också väldigt osams på just studsmattan. Ibland ångrar jag det inköpet just därför.

(null)

Juni. Sommarvärmen kom på besök. Det gjorde också vattkoppor på båda barnen, först Ebbe och sen Olle. Så små och ynkliga med massor av koppor på hela kroppen. Skönt att ha det avklarat.

(null)

Juli. Äntligen ett efterlängtat besök på Feldts Konditori i Halmstad tillsammans med våra vänner Moa och Axel. SÅ gott och trevligt! 

(null)

Augusti. Min syster Ulle med familj var på besök och vi fick uppleva årets finaste kväll ute på Eggegrund dit vi åkte med båten. Så vackert, fridfullt och härligt!

(null)

September. Torsdagsdejten fortsatte med att luncha ihop varje torsdag. Veckans höjdpunkt för oss båda!


(null)

Oktober. Vi åkte på den efterlängtade resan till Gran Canaria. Tror aldrig vi har pratat om och sett fram emot en resa så mycket som denna. Ebbe fyllde 5 år och vi njöt av tid tillsammans med familjen och att få en vecka med sol, bad och vila.

(null)

November. Vi åkte till Örebro för ett dygn med Moa och Axel. Det var en ren fröjd att äta på restaurang, spela shuffelboard till midnatt och strosa på stan. 

(null)

December. Vi fick uppleva livets konsert med Avicci-tribute på Friends Arena med 58.000 i publiken med våra vänner Frida och Johannes.

År 2019 bjöd på allt detta men också på mycket annat. Så roligt att scrolla igenom mobilbilder och se vad vi fyllt vårat år med. Många fina minnen att bevara och glädjas åt. Ska bli spännande att se vad 2020 har att erbjuda. 

Kommentera inlägget här :