Kärlekstid

(null)

I lördags lämnade vi barnen hos mina svärföräldrar för att åka på ett efterlängtat dygn på tu man hand tillsammans med våra vänner Moa och Axel. Vi styrde kosan mot Örebro, staden där vi bodde som förlovade och nygifta. Det var härligt att återigen få fika på vårt gamla stammis-ställe "bara vara", strosa på stan och dela livet med våra vänner.

(null)

Vi checkade in på hotellet och gjorde oss iordning för kvällen. Med min secondhand-klänning och rosett i håret kände jag mig fin. Så roligt att Jockes jobb på Erikshjälpen fått mig att handla mer secondhand. Många kommentar mitt hår just nu och tror jag har färgat det men jag har bara använt silvershampoo. 

(null)

Så drog vi ut på stan och åt på restaurangen "1 rum och kök" som vi varmt kan rekommendera. När vi ätit och pratat mycket och länge gick vi vidare till en sportbar och spelade shuffle-board, så roligt! 

(null)

Sen kändes det som riktig lyx att få sova tills man vaknar, äta en lång och lugn frukost och sen få strosa på stan.

(null)

Tacksam för våra fina vänner, att vi kan dela livet precis som det är. Att samtalen rymmer högt och lågt och att vi allihop delar kärleken till församlingen och tron på Gud. 

(null)

Så glad att detta blev av, det vi så länge pratat om. Kärlekstid är så viktigt och så härligt! 

Kommentera inlägget här :