Syskonkärleken

(null)

Finns det något finare än barn som sover tillsammans? Ikväll vägrade Olle att sova i egen säng så jag la in honom till Ebbe som förmanande sa till sin lillebror att "Då får du faktiskt ligga still för jag vill försöka somna nu" Han är så klok och ibland väldigt lillgammal, vår älskade förstfödda. Att se sina barn visa varandra kärlek är stort! Jag önskar dem verkligen syskonkärlek genom livet, jag som själv har syskon vet vad det innebär, en stor rikedom. November har gått i ett rasande tempo, där av lite mer tystnad här. Jag håller för fullt på att arrangera en adventskonsert nästa söndag, första advent. Välkommen till Gävle! Och resten av tiden går åt till att jobba, försöka få tid till träning och vara med familj och vänner. Jag längtar till december och många timmars julmys i soffan. Nu ska jag också bege mig till soffan men för onsdagens höjdpunkt: bonde söker fru! 

Kommentera inlägget här :