Mini-lov

(null)

Här är det sportlov och jag passade på att ta ledigt i slutet av veckan för att vara hemma med barnen. Dagens äventyr blev att ta bussen ut till mina svärföräldrar i Harkskär för att hälsa på. Det är så fantastiskt vackert vid havet, njuter varenda gång. Svärmor välkomnade oss med soppa och pannkakor till lunch. Sen gick vi ut i det fina och kalla vädret.

(null)

Gick till Harkskärsstranden för att kasta sten, det ständiga nöjet för våra barn när vi är här. De tröttnar aldrig! Så mysigt att få såna här dagar med barnen. Jag behövde vila nu och de också tror jag. Och att umgås med svärmor är alltid härligt!

(null)

En bra stund kastade vi sten.

(null)

Blåsigt så det var tur att vi var väl påklädda.

(null)

Sen var det skönt att komma in i värmen. Vi drack kaffe och fikade och medan barnen såg på film hann jag och svärmor prata om livet. 

(null)

Sen var det dags att ta bussen hem igen. På hemvägen somnade Ebbe men som tur var lyckades jag få liv i honom när vi skulle genomföra bussbytet nere på stan. När vi kom hem utbrast han "Åh så skönt, ingen stress och vi är bara lediga." Håller med. Så skönt med dagar som dessa. 

Kommentera inlägget här :