Söndagsfriden

(null)

Söndagsfriden, lyckades fånga den på bild idag. Solen lyste in genom fönstret och se så fin blomsterbuketten är som jag köpte till mig själv i helgen. 

(null)

Det är något alldeles speciellt med snittblommor, gör mig lycklig långt in i hjärtat. Det behövde jag efter en vecka med flera dåliga dagar. 

(null)

Lyckades fånga de här två också. Bröderna Lundqvist, tänk att de är våra barn. Tacksam!

(null)

Mycket bus blir det och en hel del gråt och bråk. Men mest väldigt mycket kärlek och lek. Glad att de har varandra. Som igår, när både satt i soffan och åt morgonmacka och såg på tv medan jag kunde smyga tillbaka till sängen och titta på serier med Jocke. Lyx!

(null)

Olle-älsklingen säger citat på citat just nu. Som idag när han berättade att han önskar sig belysning i present. Varför då? Jo, för att få sätta upp belysning. Älskade unge!

(null)

Ebbe leker mest med Pokémon just nu och samlar veckopengar till att kunna köpa nya. En tjuga varje lördag är rena lyckan. 

(null)

En fin helg är förbi. Regniga lördagen gick åt till städning och att fixa extraljus på bilen innan vi fick vänner på middag och mello-besök. Och söndagen gick åt till att vila och vara tillsammans. Vi åkte med vänner till Högbo Bruk utanför Sandviken för lek och grill ute i solen, så härligt. Sen har vi bara varit hemma och varit tillsammans. Fixat tvätten, lagat middag, sett på film och läst böcker. Nu står måndagen för dörren och för en gångs skull känner jag mig förberedd. Låt oss ha en riktigt fin v.9!

Kommentera inlägget här :