Kärlek

Huset är fullt av härliga människor som hjälper oss med elen. Vi är så glada! Jag har ägnat kvällen åt att städa och rensa i blå rummet och i min sekretär där jag har alla papper, pyssel, foton och presentpapper i en enda röra. Men nu är röran bortstädad och det är ordning igen, skönt! Hittade gamla kärleksbrev, alltid lika kul att läsa dem några år senare och drömma sig tillbaka till den där första tiden då allt var så spännande! Det är fortfarande spännande, men på andra sätt. Tex att äga ett hus tillsammans, att vara gifta och att jobba tillsammans. Och kärleken håller i sig!

Kommentarer :

#1: anna

Gamla kärleksbrev är fantastiskt, brev är fantastiskt. Har mina samlade i en låda för att kunna lika i när jag vill drömma mig bort eller tills man blir gammal och ens brnbarn inte förstår varde ma skickade sådana..
Tack för er omsorg, ja är hemma nu och bebisen tycks må bra, även om det är tidigt. Njut av ett hus, jag längtar verkligen tills vi kan hälsa på och se det! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :