En växande mage


Här växer magen och jag inser mer och mer att vi ska bli föräldrar. Det är ju så svårt att förstå att det kan bli ett barn där i magen, att det funkar! Det är verkligen ett mirakel! Jag har tur som mår så bra! Lever som vanligt och känner mig pigg i kroppen. Nu försöker jag gå promenader med stavar och motionera bebisen i magen. Det är så skönt när man väl tar sig ut! Mitt senaste knep är att ha träningskläderna framhängda i källartrappen så att de bara är att rycka till sig, dra på sig och ge sig ut. Så få hinder och jobbiga moment som möjligt kanske är min hemlighet för att ta mig ut? Vi får se hur stor magen blir, viktigast för mig är att få en bra graviditet och göra allt för att må så bra som möjligt. Fortsättning följer...

Kommentarer :

#1: Anna

det är ju så galet att se dig med en mage martina!
du är så fin!!!
vad härligt att höra att du mår bra, jag hoppas en skön sommar väntar dig och jocke! kanske får vi se er någon gång?

Kram

skriven
#2: Linda

Åh fina lilla kulan! Du ser ju ut att må jättebra😘
Kram från oss

skriven

Kommentera inlägget här :