Familjen




Det här är min fina familj! Ja, vi kallar oss så eftersom vi umgåtts så otroligt mycket de senaste åren. Vi vet det mesta om varandra, har sett varandra i de flesta skick och har till och med en egen bordsbön eftersom vi ätit och äter otaliga middagar tillsammans. I dessa fantastiska människors sällskap trivs jag! I höst har vår älskade Elin flyttat till Falun och när hon skämtsamt kommenterade min instagram-bild tidigare idag och skrev att vi skulle komma hem till henne gjorde vi slag i saken och tog en spontantripp för att få vara tillsammans några timmar. "Kan man göra så nu när man är förälder och har ett litet barn?" tänkte jag för en stund. Ja, varför inte? Så vi åkte 15 mil enkel väg och det var helt klart värt det. Så härligt att få sitta i Elins soffa och dricka glögg, prata om allt mellan himmel och jord, spela spel och att få avsluta med att ta suddiga familjebilder. Nu sitter vi här i bilen på väg hem igen. Ebbe skötte sig exemplariskt på vägen hit och sov sig igenom sin hitintills längsta bilresa. Vi hoppas det blir en favorit i repris nu på hemvägen. Åh vad jag är glad och tacksam för denna kväll! Älskade vänner! Älskade familj! 

Kommentera inlägget här :