Denna dagen - ett liv!

Några sekunder efter att vi slog upp ögonen imorse och insåg att solen sken bestämde vi oss för att åka till vårt paradis: Harskär. Det gjorde vi helt rätt i för vilken dag vi haft!
Äntligen är sommarvärmen här och vi har njutit på bryggan hela dagen. Några fina vänner, som det var alldeles för längesen vi träffade, kom förbi och fikade. Ebbe var lycklig att få träffa farmor och farfar igen - såklart!
Solen värmde och vindarna var varma! Vi tog en tur på havet och Ebbe premiär-åkte den "stora" båten. 
Såna här dagar njuter vi verkligen! Jocke älskar, och då menar jag verkligen älskar, att åka båt. 
Svärfar följde med oss i båten. Jag tror att han njöt lika mycket som oss!
Ebbe verkade också njuta. Han vaggades av vågorna och somnade gott i min famn.
Eftersom värmen och solen höll i sig långt in på kvällen åkte jag och Jocke själva med båten en sväng. Lycka att få dejta mannen i mitt liv!
Jag stod upp hela båtturen bara för att det kändes så härligt. Vinden blåste i håret och jag tackade Gud för att vi får ha det så bra. Vilken välsignelse!

Kommentarer :

#1: Anonym

Vilka härliga bilder!!!!! Man blir alldeles lycklig 😃☀️❤️😘

skriven

Kommentera inlägget här :