Jönköping

Systrarna! Ulrika, Martina, Camilla. Sandlådan är en favorit! Favorit-affären! Finns så mycket bra! Hittade äntligen en tunn jacka till Ebbe, på Polarn och pyrets rea. Hurra! Hoppa studsmatta i solsken!

Hemkommen från underbara dagar i Jönköping. I Jönköping bor mina två systrar och denna gång bodde jag och Ebbe hos syster Camilla. Ebbe var nöjd att ha kohagen som granne och studsmatta i trädgården. Varje morgon sa han "hoppa" och "mu". Det kommer många ord just nu, vissa förståeliga och andra alldeles omöjliga att uttyda. Just nu är han väldigt mammig vilket innebär att jag helst ska vara i närheten mest hela tiden. Men om det kommer en söt, blond, tjej kan han glömma bort mig för en stund. Därför blev min systersons flickvän favoriten denna gång. Det ska börjas i tid... 
Vad har vi gjort då? Jo, vi har besökt lekparken, träffat min gamla ungdomsledare (som betytt mycket för mig och min tro), umgåtts en massa med familjen, gått en sväng på stan och besökt min favoritaffär "Nya musik", firat syster C som fyllt år med att äta tapas på restaurang och gått på gudstjänst. Dessutom har vi klarat av ett rensnings- och fixarprojekt vilket innebar att vi rensade och strukturerade ett kontor hemma hos Camilla. Ni vet väl att jag älskar att städa, rensa och strukturera? Det blev så fint och jag blev väldigt nöjd över resultatet. Syrran med tror jag...
Det har varit så skönt att få vara nära familjen några dagar. Att hinna prata mycket och länge, fått skratta tills man gråtit och umgås flera dagar i sträck. Tack älskade familj! 

Kommentera inlägget här :