Just nu

Sovande bebis + tulpaner och Let's dance + fika = en lyckad förmiddag.
Jocke och Ebbe har åkt till stan för att kolla på fotboll medan jag och Olle har en lugn förmiddag hemma. Som jag njuter av tystnaden och ensamma stunden i soffan med Olle. Tittar på reprisen av Let's dance medan jag dricker kaffe och njuter av mina fina tulpaner som Elin hade med sig när hon kom i måndags. Jag älskar verkligen tvåbarnslivet. Än så länge är det bara härligt. Så skönt att ha Jocke hemma ytterligare en vecka och att få vara tillsammans hela familjen. Vi märker att Ebbe njuter av vår närvaro och fortfarande är glad i sin lillebror. Han klappar honom på huvudet och säger "hej bebisen". Och jag njuter av att få vara mamma till dessa underbara barn. Nu väntar en lugn lördag med hockey-final mellan HV71 och Brynäs. Vi får se vem av föräldrarna som jublar när slutsignalen går! 

Kommentera inlägget här :