Bröllop

(null)

Trotsade sjukdomen och åkte på bröllop igår. Det är jag väldigt glad för trots att det medförde att jag idag är risig igen och har tappat rösten. Solen lyste över Vendel och våra vänner Adam & Linn sa sitt stora JA! till varandra. Så vacker vigsel med ljuv sång och musik, tårar, bra vigseltal och ett strålande brudpar. Ja, ni ser ju!

(null)

Tänk att jag och Jocke är inne på vårt 11:e år tillsammans. Jag tycker alltid man blir lite extra kär på just bröllop. Man tar varandras händer i kyrkbänken och minns tillbaka när man själv lovade att stå vid varandras sida i nöd och lust. Livet är svårt och hårt och ljuvligt och alldeles underbart. Genom allt går vi tillsammans genom livet!

(null)

Se hur de strålar av lycka! Och vilken lyckad dag det blev. Med sommarvärme i maj!

(null)

Vi vinkade av brudparet som åkte till festen i denna lilla bil. 

(null)

Det var härligt att få känna att man kommer hem, hem till Örbyhus. Älskar vidderna här, med åkrar och ängar. Festen hölls i en lada var bland de bästa jag varit på. God mat, trevligt sällskap och massor av roliga och fina tal, spex och lekar. Tack för att vi fick dela er stora dag kära brudpar! Störst av allt är kärleken. 

Kommentera inlägget här :