Äntligen båt!

(null)

Denna dag har känts helt overklig (och alldeles fantastisk!) med den tropiska värmen som slagit till. Så glad att vi valde att åka till Harkskär igår så vi kunde njuta precis hela dagen. Jag tog med barnen till Harkskärsstranden för att bada och leka.

(null)

Jordgubbar till mellis, sååå gott!

(null)

Mitt senaste köp: en strandväska! Jag har viljat ha en sån sen jag var liten och vi hade en sån i familjen. Perfekt till strandleksaker och blöta badkläder.

(null)

Från ganska kall vår till supersommar, har sagt gång på gång att detta känns så overkligt idag. Jag badade och det var riktigt skönt! Ebbe fotade (!) och sen la jag mig och solade en stund medan han satt med min telefon i skuggan. Alla nöjda, alla glada! Det är som livet kommer tillbaka och det återigen finns små stunder att göra sånt man längtat efter, som att lapa sol på en handduk en stund. 

(null)

Det blev några selfies också!

(null)

Medan vi var på stranden gjorde Jocke och Johannes iordning stora båten. Som vi längtat att ge oss ut på havet.

(null)

Åkte därför ut direkt såklart! Varma vindar, strålande sol och en lycklig familj. Livet när det är som allra bäst.

(null)

Ebbe gillar mest att sitta och titta på vågorna efter båten. Vår lilla livsnjutare!

(null)

Och så passade han på att sova en stund. Det är sövande med vågorna och havet. 

(null)

Hemma igen blev Olle glad att få träffa farfar igen. Så blev det grill-middag på bryggan följt av ännu en båttur. Åh vad jag älskar dessa dagar. Välkommen efterlängtade sommar! 

Kommentera inlägget här :