Midsommar

(null)

Vilken fantastisk midsommarafton! Vi har firat med Jockes släkt i Harkskär. 

(null)

Jag älskar min klänning som jag köpte på Vero Moda förra året. Kanske borde bli min ständigt återkommande midsommarklänning? Trätofflorna fyndade jag i grannens loppis. 

(null)

Min midsommardröm! Så tacksam för vår kärlek.

(null)

Glass är gott och behövdes i värmen! 

(null)

På eftermiddagen, efter att ha ätit sill-lunch på bryggan, åkte vi till Utvalnäs för midsommarfirande. 

(null)

Olle och jag dansade kring midsommarastången. Älskar att se och höra honom dansa och sjunga små grodorna.

(null)

Barnen tävlade i limbo, en sån härlig tradition. Så var det säckhoppning, dragkamp, lotterier och fiskdamm.

(null)

Tog kransen från förra året, som jag fyndat på Ur&Penn. Fint att den håller från år till år!

(null)

Det var blåsigt så kransen flög av flera gånger. 

(null)

Vi lekte och busade tills vi blev alldeles trötta och åkte hem igen. 

(null)

Så blev det bad, korv-buffé, båtåkning och fika på bryggan. En väldigt fin midsommarafton! 

Kommentera inlägget här :