Förändring

(null)

Igår fick jag fyra timmars egentid i en frisörstol, så skönt! Jag har länge beklagat mig över mitt långa hår som jag inte orkar göra någonting med, just för att det varit så långt. Jag har inte klippt mig på ett år så nu var det verkligen tid för det. 

(null)

Det är längesen jag haft så här långt hår. Tycker alltid det är svårt att hitta en frisör som jag trivs med och drar mig därför för att klippa mig. Denna gången hade jag tur att hitta Errika som nyligen flyttat till salong People här i Gävle och som tidigare klippt både Ebbe och Olle och som jag tänkte även skulle få en chans att klippa mig. En grej jag gärna vill ha är en trevlig salong och här var det skön stämning och gott kaffe, viktigt!

(null)

Luggen har hängt med i över fyra år, ända sen jag gjorde en riktig makeover med lugg och gråa nyanser. Har trivts så bra med det!

(null)

Men nu var det tid för förändring. Så härligt med en ny look. Errika slingade hela året, la i en toning med kalla nyanser och klippte av en rejäl bit på längden. Dessutom har hon satt luggen på utväxt, spännande!

(null)

Helt klart en stor uppfräschning av hela året. Jag ser ju mig inte själv bakifrån men ni som gör det kommer nog se en stor skillnad!

(null)

Kan man bli annat än lycklig av att få bli vårfräsch med en ny look? Precis vad jag behövde. Jag ger alltid mina frisörer fria händer, det brukar bli som bäst då. Testa du också! 

Kommentera inlägget här :