Hur går det med träningen?

(null)

Jo tack, det går jättebra! Snart är det två år sen jag började träna på Curves och jag är så tacksam för det. Från att aldrig ha tränat på gym till att träna cirkelpass med maskiner tre dagar i veckan och få träna upp kroppens alla delar. Känner sådan skillnad! Detta är första graviditet som jag håller igång med regelbunden träning och än så länge kan jag utföra de flesta övningarna. Curves-träningen bygger på att det alltid finns en coach under träningspasset så de hjälper mig att träna rätt! Under sommaren har jag varit med i en utmaning där man skulle utföra 24 pass på 8 veckor och jag klarade det, trots formsvacka i mitten på sommaren. De flesta pass har jag faktiskt gjort ute i Harkskär eftersom Curves Corona-anpassat med träningsvideos för de som hellre vill träna hemma. Har passat mig utmärkt under sommaren! Men nu är det skönt att vara åter på gymmet igen och få live-pepp från coacherna. Hoppas kunna hålla igång hela graviditeten! 

Träning gör sån skillnad både för kroppen och huvudet så jag vill verkligen peppa er alla att sätta igång med något ni tycker är kul och som blir av! Det är verkligen att investera i ett bättre liv för träning gör stor skillnad. Bor du i Gävle och vill hänga med till Curves, säg till! 

Kommentera inlägget här :