#tb till 90-talet

(null)

Det var ett riktigt lyckopiller att få se bilderna från 90-talsfesten vi var på för några veckor sen. Fantastiska @claravictoriafoto förevigade kvällen och lyckades verkligen fånga hur härligt vi hade det! 

(null)

Jag och kulan med en härlig 90-talskylt.

(null)

Utstyrseln kom från Erikshjälpen förutom mina smycken som jag rotade fram i mina gamla gömmor här hemma. Blir alltid lika rund och go som gravid och jag gillar det! 

(null)

Snart får våra barn en ny kompis eftersom våra vänner Axel och Moa också väntar en bebis, men bara om några veckor. Ska bli så spännande att få följas åt i detta äventyr. Så roligt att vi valt samma klädsel för kvällen.

(null)

Känner mig ändå ganska glad att jag inte träffade Jocke på 90-talet. Låter bilden tala för sig själv.

(null)

Kläderna och mustaschen är nu ett minne blott men denna dagen kommer vi minnas länge. En riktig höjdpunkt på 2020!

Kommentera inlägget här :