Från vinter till vår

(null)

Helgen är förbi och en ny vecka är här. Förra veckan låg bröderna Lundqvist och kramades på golvet i vardagsrummet. Tripp, trapp, trull. Älskar att se dem tillsammans!

(null)

Ebbe och Olle är så gulliga med Gösta. Klappar, kramar och pratar. Men så fort han skriker och inte blir nöjd med nappen direkt ropar de "Mamma! Kom! Ta Gösta!" 

(null)

Han får många kärleksfulla pussar av Olle.

(null)

Testade att lägga honom på mage i vardagsrummet och vips så somnade han gott. Det var något nytt!

(null)

Sov såhär i över en timme.

(null)

Väldigt passande eftersom jag då kunde se Skidskytte-VM i lugn och ro. Känns som vi sett på det mest hela förra veckan. 

(null)

Så glad att spegelbilden bytts ut från stor mage till gullig bebis. Känner mig såååå smal, helt underbart att återigen kunna vara i full rörelse. 

(null)

Här har vi också ett gäng som gillar att kramas. Olle säger ofta "Kan vi kramas i soffan, pappa?" När jag ser och hör dem lite på avstånd blir jag som lyckligast för det ger mig perspektiv. Tänk att de är MIN familj. Ofattbart fantastiskt! 

(null)

Senaste veckan har gått från vinter till vår. Snön smälter så fort! Idag har vi varit ute och lekt i den snö som är kvar.

(null)

Hittade vårtecken i trädgården. Så ljuvligt - snart värmer solen och vi kan byta overaller mot jackor och promenera och cykla på grusfria gångvägar. Så skönt att vi går en ljus framtid till mötes, det behöver vi! 

Kommentera inlägget här :