Älskade familj

(null)

Tänk att vi får vara med om detta igen. En liten människa i vår famn. En blandning av oss båda. Har så svårt att se mig mätt på denna underbara lilla pojke. Speciellt då han är tillsammans med Jocke. Mina älskade pojkar!

(null)

Fyra pojkar får jag dela mitt liv med. Vad annat än lycklig kan man vara? 

(null)

Jag ska njuta så mycket jag bara orkar av bebistiden, den allra bästa om du frågar mig. Till och med på nätterna, när jag är som allra tröttast, försöker jag njuta av att återigen få hålla en bebis i min famn. Älskade lilla Gösta med allt sitt mörka hår.

(null)

Gösta, du har fått världens finaste storebröder. Som gärna håller om dig, försöker prata med dig och som du kommer ha så mycket roligt tillsammans med genom livet.

Tack gode Gud för livet som är mitt. 
Jag är så tacksam!

FOTO: @claravictoriafoto

Kommentera inlägget här :