35

(null)

Förra veckan fyllde 35 år! Jag blev väckt av skönsång av mina pojkar vid 9-snåret. Det var jullovet sista dag så jag njöt av ännu en sovmorgon. Så mysigt att höra Olle räkna in sången utanför dörren och sen få höra dem stega in för att sjunga och hurra. 

(null)

Dagens bästa var när Olle sa "Hurra för mamma som fyller 25". Det kändes fint! Var tvungen att leta upp hur jag såg ut då. Svaret finner ni ovan. 

(null)

Efter paketöppning, som bland annat innehöll nya träningskläder, åkte jag till gymmet. Så glad att jag håller i träningen som gör mig så gott. Helt ärligt är det sällan jag känner för att träna men jag vet att det får mig att må bra så därför gör jag det. Man ångrar aldrig ett pass efteråt! 

(null)

När jag kom hem igen väntande lyxfrukost med amerikanska pannkakor och smoothie. 

(null)

Öppnade fler paket från min fina syster Camilla. Allra gladast blev jag för smycket hon låtit designa åt mig, med ett av mina favorit-bibelord. Fil 4:13 - Allt förmår jag genom Honom som ger mig kraft. 

(null)

Dessa blev också favoriter som jag fick av mamma, Ingvar och Liv - örhängen från Zoe Hoop som symboliserar välsignelsen - Guds ansikte vänt mot vårt. Känns fint att få bära dem och påminnas om att Gud vill ge mig allt det bästa!

(null)

Min enda önskan för dagen var att gå och fika på ett café så vi åkte ner till stan och besökte min favorit café Berggren. 

(null)

Testade nåt nytt och det var gott! Mina fina svärföräldrar mötte upp och kom också med paket. Tacksam!

(null)

Hemma igen blev jag överraskad med ett blomsterbud från min älskade foto-familj. Jag är så rik på familj och vänner som ger mig kärlek och finns vid min sida. 35 år börjar kännas gammalt. Samtidigt är jag verkligen mitt i livet och mår bra på in- och utsida. Jag önskar mig ett roligt år, där jag får utmana mig själv, testa nya saker, få nya musikaliska upplevelser och tid att vara med dem jag tycker om. Hurra för livet!

Kommentera inlägget här :