Ännu en dag

Ännu en dag är förbi.
övat, övat, övat tills jag blev alldeles trött.
avslutade med att sjunga välsignelsen 3-stämmigt.
jag blir alldeles lycklig.

här hemma i vår lilla 2:a är det alldeles tyst.
min man sover gott och snön faller utanför fönstret.
ska det aldrig sluta?

jag trivs bra i örbyhus. det är så skönt att ha nära till allt, att faktiskt känna folk
när man handlar på ica, att få sjunga igen, att hänga med ungdomar halva nätterna,
att få jobba med det som hjärtat brinner för. äntligen känns det som jag hittat rätt!
det är precis det här jag vill. visst kan jag stå och sälja tvapparater hela dagarna, men
det är ju inte det som hjärtat brinner för. jag är så glad att vi tog den här chansen och flyttade hit till
Örbyhus.

några fina bilder från övningen.

Kommentarer :

#1: MALIN

vad härligt!

Jag är så himla glad för er skull! att ni hittade tjänster som passade er båda!



Och så är jag himla glad för att du börjat blogga igen!



Och jag har ju också flyttat (fick flyttkortet igår) och den nya kommer med ett brev, ska bara hitta tid till att skriva det först! :)



ha det toppen! och välkommen tillbaka till bloggvärlden!

skriven
#2: elin

tina! vad fina ni är.. ser fram emot att både se och höra er på fredag. KRAM!

skriven

Kommentera inlägget här :