Det nya livet


Här kan jag nog inte skriva något vettigt på flera dagar. Jag är helt uppe i att ta hand om min fantastiska son, att lära känna honom, att ta hand om mig själv och kroppen som fortfarande är sliten och att njuta av det nya livet tillsammans med min älskade man. J är så mycket mer självklar som förälder än jag. Han fixar och tar hand om lille E på ett fantastiskt sätt och är alltid lugn och trygg. Han byter alla blöjor, stöttar och servar mig med precis allt och ser till att vår lilla familj funkar. Om du någon gång funderar det här med barn, se till att göra det tillsammans med någon du verkligen älskar och som älskar dig precis för den du är! Som stöttar, peppar och gör allt för att er familj ska ha det bra! Precis så känns det när jag tänker på J och allt han sagt, gjort och varit de senaste dagarna. Det gör mig så lycklig och tacksam! Jag känner mig välsignad! Tack gode Gud! 

Kommentarer :

#1: Daniela

Vi blir så glada av att läsa att ni har det bra! <3

skriven
#2: anna

Ojoj Nu blir det inte lätt för håkan när han kommer hem, min livmoder skriker efter bebis 😉 Kan tänka att Jockey jobbar i sitt esse nu, och du Martina gör rätt i att återhämta dig och smälta allt. Tänk att du faktiskt fött fram ert barn! Grattis igen!

skriven

Kommentera inlägget här :