Kaffelatte-morsan




Vi fick en bra dag i Uppsala! Ebbe klarade av alla tester och efteråt gick vi på stan i solskenet. Ebbe sov och jag fyndade, vad annars? Dessutom passade vi på att uppleva vår första ensamma dejt på café. Hittade till det populära Gunterska i Uppsala och slog till på både kaffelatte och kanelbulle. Där satt vi, Ebbe och jag, och njöt av livet. Och jag kände mig stolt att jag äntligen tagit mig ut på egen hand. Jag har så lätt för att strunta i det och åka hem för att det känns smidigast. Och för att det känns besvärligt när jag är ensam med barnvagn och skötväska och alla prylar som ska plockas fram för att Ebbe ska vara nöjd och glad. Men det gick ju! Det här måste jag göra om! 

Kommentarer :

#1: Anonym

Vad härligt ni har det! Önskar jag bodde nära er❤️

skriven
#2: Anonym

/Ulle

skriven

Kommentera inlägget här :