Dop

Idag döptes lille Harry och vi fick vara med och dela en fin dag tillsammans med familj och vänner. Harry är min brorson och är tre månader yngre än Ebbe. 
Förra gången jag var i denna kyrka stod jag i vit klänning och sa JA! till min stora kärlek. Denna gång, nästan sex år senare, fick jag gå längst gången med vår lilla kärlek i famnen istället. Det kändes stort!
Jag tillsammans med mina älskade systrar! Vi är fem syskon och jag är yngst. 
Efter dopet bjöds det på kalas med smörgåstårta, kaffe och tårta. Kolla vilka fina tårtor!
Jag hann umgås med flera av mina syskonbarn. Jag har nio stycken och är så glad och tacksam för var och en av dem! Här är jag tillsammans med Tuva. 
Tindra, en av mina brorsdöttrar, hjälpte till att mata Ebbe. Ebbe fick så mycket kärlek och uppmärksamhet att han var helt slut ikväll. Nu sover han gott och det ska jag också strax göra, glad och tacksam över en fin dag!

Kommentera inlägget här :