Underbara semester

Teneriffa var fantastiskt och vi hade en riktigt skön vecka. Så mycket som jag sovit under veckan har jag inte sovit sen Ebbe föddes. Ebbe bjöd på sovmorgon till 9-tiden varje morgon och sov i princip nätterna igenom. Så skönt och välbehövligt med kvalitets-sömn. Våra dagar bestod av att bada i poolen och att njuta av sol och värme, lite shopping och middagar på restaurang. Vårt hotell var fantastiskt och erbjöd både sång-shower på kvällarna och träning på dagarna. Vi gick på både disco- 80-tal- och ABBA-show och testade att träna zumba. Jag var helt slut efter zumban men så glad! Längtar att komma igång med träningen igen - det gör mig ju så gott! Ebbe firade 1-årsdagen med att bada i poolen och att åka flygplan hem till Sverige igen. Allt gick jättebra och jag tror han var nöjd med sin första födelsedag!

Nu är vi hemma och familjen är återförenad efter två veckor ifrån varandra. Tid ifrån varandra får mig att inse hur mycket jag uppskattar Jocke och hur tacksam jag är över att han är den jag får dela mitt liv med. Nu jobbar Jocke sin sista vecka och jag försöker njuta av min sista dagar som mammaledig. På lördag börjar jag mitt nya jobb som musikledare. Lite nervöst men väldigt roligt!

Kommentera inlägget här :