Midsommar


Elin gjorde världens godaste morotskaka.Grillbuffé i kvällssolen. 
Belsbo var så vackert! Alldeles tyst, stilla och storslagen natur.
Får Ebbe plaska med vatten är han nöjd!

Här kommer en sen midsommarhälsning vilket beror på att vår midsommar verkligen gjorde intryck. Vi firade tillsammans med våra vänner Simon, Johannes, Elin och John i Belsbo, som ligger vid en liten sjö mitt ute i ingenstans i Hälsingland. Belsbo bjöd på underbart midsommarväder som tillät oss att vara ute mest hela tiden, förutom på kvällarna när solen gått ner då myggen inte ville lämna oss ifred. I Belsbo finns det knappt några bilar eller människor och mobiltäckningen är nästintill obefintlig. Så vi gick offline och det var så skönt! Så skönt att jag knappt brytt mig om min telefon eller sociala medier sen dess. Min telefon som annars tar så mycket av min tid och mitt engagemang. Det är inte värt det. Jag missar ju livet! 
Vi firade midsommar med sill och potatis till lunch, tävling i 6-kamp där alla fick hitta på varsin gren (riktigt kul!), grillbuffé till middag och jordgubbstårta till efterrätt. Dessutom hade Elin gjort världens godaste morotskaka! På midsommardagen sken solen och vi höll till på bryggan mest hela dagen. Ebbe var så nöjd att få plaska och leka med vatten och vi att få lata oss i solen. En tur med båten blev det också. Tacksam för en fin midsommar, för dålig mobiltäckning och härliga vänner! 

Kommentera inlägget här :