Arbetsdag i huset

(null)
I lördags lånade vi ut barnen till vänner för att sätta lite extra fart i huset. Jag har längtat efter att få vara med och jobba och detta var första (!) gången jag var i huset utan barnen. Var alldeles lycklig och ville bara jobba, jobba, jobba. Tillsammans med vår vän Simon skruvade jag ihop köksinredningen. Så roligt!! 
(null)
Se, det blir allt mer färdigt! Nu väntar vi på bänkskivan som är försenad och sen är det dags att kakla, installera köksmaskinerna och sätta sista listerna innan köket är färdigt. Det känns nästan lite overkligt att det äntligen börjar bli klart!
(null)
Svärföräldrarna var också med och arbeta i lördags. De är helt fantastiska! Tänk, snart kan vi fylla huset med vänner och familj och sitta och fika i timmar. Det ser jag verkligen fram emot! Ja, nog ska det kunna bli inflytt någon gång i advent. Hurra!

Kommentarer :

#1: Anna

det är roligt att få se er process! heja er och kämpa på! jag är impad av dig som tagit barnen så mycket, det är värt minst lika mycket som hus-slitet! mer bilder mer bilder 😊😊

skriven

Kommentera inlägget här :