Längtar efter Hönö!

(null)

När det är snöstorm i april (!) blir längtan efter årets bästa vecka ännu större. Varje sommar åker vi till Hönö och Hönökonferensen, hyr ett hus med våra vänner och njuter av en härlig vecka på västkusten. 

(null)

Känns alldeles perfekt att vi blir 9 vuxna på 2 barn i sommar. Barnen älskar denna vecka lika mycket som oss. Här finns många att leka med när vi hänger hemma i huset och på stranden och jag och Jocke får njuta av sena kvällar med huset fyllt av folk medan barnen sover.

(null)

Förra året lärde sig Olle att gå på just Hönö. Äntligen! I år kommer det bli något helt annat eftersom Olle båda kan springa och prata, det ser jag fram emot.

(null)

För Ebbe är det dags att börja gå på barnmöten och de roliga aktiviteter som det finns för barn under veckan. Men det Ebbe allra helst vill göra är att äta glass!

(null)

Jag längtar att få strosa vid hamnen. Äta glass med barnen, strosa i affärerna och titta på båtarna.

(null)

Båtar är ju något som alla i vår familj älskar. Förra året fick Jocke och Ebbe gå ombord på ett stort segelfartyg, spännande för både stor och liten.

(null)

Mest av allt längtar jag efter min favoritbulle på Aleks. Den är såååå god, ni ser ju hur jag njuter!

(null)

Och så längtar jag såklart att få hänga med våra fina vänner. Låt tiden gå fort till juli!

Foto: Stina Hjelm. www.fintva.com 

Kommentera inlägget här :