Bröllop

(null)

I lördags fick vi vara med och fira när våra vänner August och Louise blev herr och fru Liljeblad. Det var en magiskt vacker augustidag med sol och värme! 

(null)

Brudparet strålade ikapp med solskenet. 

(null)

Festen hölls i orangeriet vid Örbyhus slott, en otroligt vacker plats. Vi minglade och åt förrätt ute i det fina vädret.

(null)

Förevigade oss på bild såklart. Så glad att jag  återigen fick använda min fina klänning som jag köpte till vår kärleksfest i början av sommaren. 

(null)

Festlokalen var fint pyntad och kändes rymlig trots 140 (!) gäster. 

(null)

Jag fick vår fina vän Axel vid min sida. Lite längre bort satt Josef som också ville vara med på bild. 

(null)

Sån lycka att få träffa så många som man tycker så mycket om. Som Elin, som från början var Jockes vän men som också blivit nära mig under åren. Så tacksam för vår vänskap!

(null)

Och vår älskade Johannes. En finare vän får man leta efter!

(null)

Man borde gå på fest oftare, särskilt vid ett slott! 

(null)

Vi njöt av att vara barnfria, att få umgås med våra vänner och fira kärleken. 
(null)

Tack älskade brudpar för en fantastik dag! Störst av allt är kärleken. 

Kommentera inlägget här :