Grönt är skönt!

(null)

Efter en lång och intensiv dag på jobbet, stillasittande framför en dator, var det underbart att få komma hem till nylagad middag, barn som mötte mig i dörren och att sen få gå ut och leka. Tänk att vi får bo här, i vårt gröna hus! Känner mig ständigt tacksam över det.

(null)

Huset som jag först aldrig i mitt liv kunde tänka mig att köpa men som sen blev vårt. Älskar cykelavståndet till både jobb, stan, kyrka och förskola och att vi har massor av lekparker i vår närhet.

(null)

Johannes var också här när jag kom hem och efter middag och kaffe i lekparken var barnen glada att få hänga med honom i vår studsmatta en stund innan läggdags.

(null)

Första gången Johannes höll i Ebbe var han två dagar. Mycket har hänt sen dess, glad att vi får fortsätta dela livet trots att vi nu bor på olika orter. 

(null)

"Kramas!" sa jag och tog denna bild. Kramar blir det men också en hel del bråk och knuffande på studsmattan. Man får njuta av de bra stunderna! Äntligen har det varit lite vårvärme i luften igen, hoppas det fortsätter så. 

Kommentera inlägget här :