Kärleken växer

(null)

Igår firade vi 11-årig bröllopsdag. Barnen lämnades in hos Jockes bror med familj och vi styrde bilen mot Öregrund. En fantastiskt vacker liten ort alldeles vid havet. 

(null)

Åt strömming till lunch på en av restaurangerna vid hamnen och njöt att få vara på tu man hand.

(null)

Strosade i några små butiker och hittade sen ett mysigt konditori med en fin innergård där vi satte oss i solen och fikade. Älskar stunder som dessa!

(null)

Efter fikat strosade vi i hamnen innan vi åkte hem för att byta om och sen åka vidare ut till Axmar brygga för att avnjuta kvällens middag på havskrogen.

(null)

Tänk att vi varit gifta i 11 år och att kärleken fortsätter att växa! Ja, i januari blir vi fem i familjen då vi förhoppningsvis får välkomna ännu en liten familjemedlem. Hurra!

(null)

Jag är så glad för min lilla kula och att återigen få göra detta äventyr. Känns stort!

(null)

Blickar framåt med glädje på det som väntar. En liten januari-bebis, ja barnmorskan har sagt åt mig att knipa så det blir på "rätt" sida året. Kanske kan jag få en alldeles egen liten present på min födelsedag den 9:onde.

(null)

Så skönt att äntligen få släppa ut magen ordentligt och berätta för er. Om några veckor väntar ultraljud, det längtar jag till.

(null)

Så tacksam för Jocke som jag får dela livet och föräldraskapet med. Tänk om vi vetat för 11 år sen att livet skulle bli såhär. Tacksam, vad annat kan man känna sig?

(null)

Det bästa med oss är att vi älskar att vara tillsammans, att prata, hitta på saker, dela allt det som livet rymmer. Det blir faktiskt bara bättre ju längre tiden går. Självklart har livet sina upp- och nedgångar men tillsammans blir vi som bäst. Det är vi två, genom allt!

Kommentera inlägget här :