Full fart i snökaoset

(null)

Mamma påminde mig att det var dags att göra en uppdatering här. För jag är ju mer än en mamma som misslyckas. Jag är också en mamma som ofta lyckas och har fina dagar, även om jag haft en liten svacka senaste veckorna. Kanske är det mörkret och november och att livet är så intensivt? Hur som helst så har vi varit på 50-årsfest i kyrkan. Tänk att jag går på vänners fester som fyller 50 år!

(null)

Jag har repat med musikkåren inför helgens första advent-konsert som jag projektleder. Det började jag med när jag var anställd i församlingen och har sen fortsatt. Det är så fint med olika åldrar som sjunger och spelar och en kyrka full av ljus, advents-förväntan och glädje inför det som komma skall.  Välkommen på söndag kl 18 om du finns i närheten av Gävle. 

(null)

Jag har haft kundevent på jobbet och då mår jag bra! Älskar att göra fint, fixa och skapa bra mötesplatser. Påminner mig gång på gång hur lyxigt jag har det som får jobba i världens finaste kontorsmiljö.

(null)

Det har snöat kopiösa mängder de senaste dagarna. Plogvallarna är enorma och barnens glädje är påtaglig! Var tvungen att för eviga dem på bild imorse. Mina fina barn!

(null)

Gösta var så lycklig när jag hämtade honom med snowracer från förskolan idag. Snön öste ner och vi pulsade hemåt för att skotta för tredje gången (!) innan vi drog iväg på barnens kusins kalas ikväll. Livet är intensivt men med många fina stunder. Nu ser jag fram emot advent med glögg, tända ljus och julefrid. Kram till er alla!

Kommentera inlägget här :