Äntligen dejt!

(null)

Solen har lyst på oss i flera dagar och jag har avklarat min första vecka på nya jobbet. På fredagen var peppen inför helgen stor, ja ni ser ju ovan! 

(null)

På lördagen fyllde nämligen Jocke år och vi firade med fika på Böna café i solen som värmde. 

(null)

Älskar fika och detta ställe. Åk hit om ni är i Gävle!

(null)

Så härligt med vår-vibbarna som dyker upp allt oftare. 

(null)

Tänk, snart lever vi livet i vår nya båt, ute på havet så ofta vi bara kan. Som vi längtar!

(null)

I present fick Jocke en spa-dag tillsammans med mig på Orbaden. Så glad att jag lyckades överraska honom och få se hur glad han blev. Efter många intensiva månader är tid tillsammans något vi båda värdesätter. På Orbaden var det lugnt och skönt och efter att vi båda fått massage njöt vi i bubbelpoolen utomhus. 

(null)

Du och jag. Genom allt. I år har vi varit gifta i 15 år. Livet för mig är ett liv med honom. Så otroligt tacksam över vår fina relation och att vi älskar varandra så mycket. Som med alla relationer krävs det att man vill och arbetar för relationen. Ibland är det kämpigare, ibland väldigt enkelt. 

(null)

Njöt av god lunch i hotellets restaurang.

(null)

Och sen spa:ade vi vidare med blicken vilandes över Ljusnan. Orbaden rekommenderas verkligen!

(null)

Bland det bästa var ändå hemvägen när vi köpte smågodis på en bensinstation och njöt av det tillsammans med bra musik på hemvägen, hand i hand. Mitt bästa relationstips: sluta andra dejta! Sluta aldrig anstränga er för varandra! Fortsätt överraska! Fortsätt lära känna varandra och dela livet. Prata, diskutera, fråga och var intresserad. Se varandra! Och ge varandra närhet. 

Kommentera inlägget här :