Ny på jobbet!

(null)

Idag gick jag in i något helt nytt - nämligen som verksamhetskoordinator för ett hiss-bolag här i Gävle. På min nyårslista för 2024 skrev jag att jag ville nytt och förändring och detta är ett steg i rätt riktning. Jag har varit så otroligt trött att höra mig själv säga "vi har förmånen att bestämma stora delar av hur vi vill leva vårt liv" men sen själv inte göra något åt det som skaver. Mitt nya jobb innebär större flexibilitet, tex att jag kan jobba hemifrån när jag vill och att jag inte har några öppettider att förhålla mig till. Det kommer göra stor skillnad för övriga livet! Idag lyste solen, barnen och jag premiär-cyklade till skolbussen och förskolan och sen cyklade jag vidare till mitt nya jobb som bara ligger några minuter från där vi bor. Så glad för det nya som väntar!

(null)

På kontoret blev jag varmt välkomnad av fina kollegor som visade mig runt, introducerade delar av arbetet och som förberett ett alldeles eget arbetsrum till mig. Dessutom är kontoret helt nyrenoverat så skillnaden från min fantastiska arbetsmiljö sen tidigare blev inte så stor. Ja, ni hör. Jag är glad! 

Kommentera inlägget här :