Ur mitt huvud

(null)

- Semestern kunde inte blivit bättre.
- Jag och Jocke återkommer hela tiden till att vi verkligen älskar varandra. I höst har vi varit ett par i 15 år. En ynnest att få leva med honom!
- Jag har känt mig så lycklig senaste dagarna. Naturen har verkligen exploderat under tiden vi varit borta. Allt grönskar i de klaraste färger, solen skiner och värmer och jag har haft bra dagar med barnen.
- Gösta blir mer och mer en liten person som kommunicerar, går och känns mer nöjd. Idag har jag till och med lyckats dammsuga hela huset. Stort för mig, att liksom lyckas genomföra något annat än att vara med barnen.
- Jag har läst ut min sjätte bok för i år och känner mig väldigt nöjd med det. Minst 12 böcker på ett år är målet så jag är ju på god väg.
- Sommaren närmar sig och jag är så pepp på det som ligger framför. En vecka i Tranås hos mamma, se min systerdotter ta studenten, besöka våra vänner på Donsö, njuta av livet i Harkskär och skapa nya minnen och upplevelser tillsammans med barnen. 
- TACKSAM. Ordet jag så ofta återkommer till. Vad annat kan jag vara?

Kommentera inlägget här :